25 maart 2010

Music, bitte Maestro!

Werd zaterdag mijn tante Wilma nog geïnterviewd door het Jeugdjournaal, vandaag staat mijn neefje Kenley met foto in het Limburgs Dagblad. Langzaam maar zeker wordt mijn hele familie beroemd...

Bij deze eens stukje van het krantenartikel:

Op je vrij woensdagmiddag op school blijven hangen omdat het leuk is? Natuurlijk, roepen tien jongeren van het Bernardinuscollege in Heerlen. Zij spelen elke woensdagmiddag op hun instrument in de muziekplus-klas.

[...]Terug in de muziekplus-klas waar Kenley Mous (12) uit Heerlen met zijn bugel aan het oefenen is. Kenley is eigenlijk toevallig muzikant geworden, nadat de fanfare uit Heerlerheide op zijn basisschool was geweest. Meteen bij poging een kreeg hij een fantastische harde en zuivere noot uit zijn bugel. Toen was hij (en de fanfare) verkocht. "Ik weet nog niet of ik na school doorga met muziek, maar vind het nu erg leuk om samen te spelen."

lees het hele artikel op www.ld.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten