4 maart 2010

97

97 Heerlenaren hebben gisteren hun stem op mij uitgebracht. 7388 mensen die vinden dat de SP de beste partij voor de stad en 97 van hen vinden mij de aangewezen persoon om de beste partij te vertegenwoordigen in de raad. Ik word er wel een beetje stil van...
Daarom een speciaal woordje van dank aan iedereen die zijn of haar vertrouwen in mij heeft uitgesproken.

De mensen die het bolletje lijst 1, nummer 10, hebben ROODgekleurd zijn niet de enige die ik wil bedanken. Ook een speciaal, een heel speciaal woord van dank aan iedereen die me de afgelopen tijd gesteund heeft. Dank aan mijn lieve vrienden en vriendinnen die gevraagd en vooral ongevraagd mijn politiek geneuzel hebben aangehoord. Dank aan iedereen die ik de afgelopen tijd vreselijk heb verwaarloosd omdat ik altijd wel weer op pad was voor een campagne-iets. Dank aan mijn mammie voor het volplakken van haar auto. Dank aan iedereen die de mooie GMS poster voor zijn of haar raam heeft gehangen. Dank aan mijn lijf dat het niet begeven heeft en op magische wijze 3 kilo is afgevallen. Dank aan mijn baas die er geen probleem van maakte dat mijn telefoon wel erg vaak niet-werkgerelateerd overging. Dank aan mijn fretten die veel te weinig geknuffeld zijn. Dank aan de dennenboom die net niet op de auto van mijn werk is gevallen. Dank aan mijn huisbaas die niet geklaagd heeft over de posters boven zijn winkel. Dank voor alle SMSjes, krabbels, mailtjes, wallposts en noem maar op die ik heb mogen ontvangen. En dank aan iedereen die niet boos is geworden omdat ik deze niet heb beantwoord. Dank!

En dan nog een enorm compliment voor de fantastische groep SPers die meegeholpen hebben aan de campagne. We hebben de zolen onder onze schoenen uitgelopen, tig posters geplakt, tigtig flyers en krantjes rondgebracht, tigtigtig sponsjes uitgedeeld en veel slaap opgeofferd. Dat laatste kunnen we nu even inhalen voor we volgende week de stad gaan besturen!

This is for my homies...

En ja, hier is de naakte vrouw waar jullie op zaten te wachten. :p

3 opmerkingen:

  1. mmm, dan vond ik die PSP poster toch geslaagder :P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. You're welcome! :-)

    En nu op naar de gemeenteraad, ervan uitgaande dat "we" wel weer wethouders mogen leveren! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Olivia,
    Ik ben trots op je.
    En heb alle vertrouwen in je en met mij dus nog 96 andere Heerlenaren. Dat is wel duidelijk.
    Mama

    BeantwoordenVerwijderen