7 maart 2010

Boondock Saints II: All Saints Day

Na jaren en jaren wachten is ie er dan eindelijk: Boondock Saints deel 2. Deel 1 heb ik ondertussen al zo vaak gezien dat ik zo'n beetje de hele film mee kan praten. "Is that right Rambo?"
Waar Mik em vandaan getoverd heeft weet ik nog steeds niet, want hij is nog niet uit, maar het was genieten.
Ik zal niks van het verhaal verraden, want dat was op punten zeker verrassend. En ik vind dat iedereen deze film MOET zien. (als je deel 1 nog niet gezien hebt, dan wordt het toch echt tijd daarvoor!)

Maar, omdat ik het niet kan laten, een voorproefje van de waanzinnig coole oneliners die erin zitten.
"I am so f*cking smart, I make smart people feel retarded"
"I can do this. It isn't rocketsurgery"
"Erin go bragh?
That's Irish for: you're f*cked"
"Have you boys ever heard if that Southern expression 'We have an elephant in te livingroom'? Hope you fellows brought some peanuts"
"Hard men, doning hard sh*t and that gives me an hard-on"


En om jullie nieuwsgierig te maken is hier de trailer.

The saints are coning!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten