7 januari 2010

Wij zijn Heerlen

Een paar maanden geleden ging de telefoon. Een meisje van Gemeente Heerlen belde voor de campagne "Wij zijn Heerlen" en vertelde dat ze mijn nummer van Jan-Willem had gekregen. Of ik mee wilde werken aan het nieuwjaarsgeschenk van Gemeente Heerlen. Er zou een interview gehouden worden over Booch? en er zou een foto gemaakt worden. Leuk, reclame maken voor Heerlen en reclame maken voor Booch?. Twee van mijn favoriete dingen, dus natuurlijk zei ik "ja".

Wat volgde was een leuk interview en een fotoshoot met een professionele fotograaf. Er zou een ansichtkaart gemaakt worden en deze zou samen met een aantal andere kaarten aangeboden worden tijdens de nieuwjaarsborrel om cultuur in Heerlen te promoten.
En het resultaat mag er zeker zijn. Niet alleen is het nieuwjaarsgeschenk erg bijzonder, het is een geschenk dat je kan delen. De kaarten kan je doorsturen naar iedereen die je kent om iedereen te laten zien hoe leuk Heerlen is. Ook de chocolaatjes in het doosje maken het extra leuk.

Vandaag aangekomen in het gemeentehuis bleek er niet alleen een ansichtkaart gemaakt te zijn, maar ook een banner. Dus stond ik oog in oog met mezelf. Een bijzondere ervaring. Kijk zelf naar het resultaat.
Dit nieuwjaarsgeschenk is gemaakt om mensen te laten zien dat we weer trots mogen zijn op Heerlen. En ik denk dat dat prima gelukt is. Ik ben trots op Heerlen. En ja, ik ben ook best trots op mezelf. :)

9 opmerkingen:

  1. hey Olief, hier mag je inderdaad trots op zijn! ;-). Jammer dat jouw bovenkamer al flink vol is, wordt toch een kamer zoeken in Heerlen dan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. We kunnen dus niet alleen van Booch? maar ook van jou genieten. Mooie shoot.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je had beschreven hoe de foto gemaakt werd, maar dit had ik niet verwacht. Mooiste stukje Heerlen!
    Gefeliciteerd ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schön. Ja, je wordt wereldberoemd, 't is je gegund

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Olivia
    Kan je ook de foto plaatsen, van tweemaal Olivia?
    Dan kan men tweemaal genieten van jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit tekent Heerlen, vrolijk en positief.
    Olivia, wat kan jij springen.
    leuke foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey meis!
    Ben trots op je! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dank jullie wel voor al jullie lieve reacties! :)

    BeantwoordenVerwijderen