5 januari 2010

bevestiging uitschrijving nieuwsbrief

Een van mijn goede voornemens is het beheersbaar houden van mijn mailbox. Mails sneller lezen, sneller beantwoorden, eerder opslaan en verwijderen zodat mensen om me heen me weer aardig gaan vinden. :)
Nu heb ik besloten om mezelf af te melden voor al die nieuwsbrieven die ik meestal niet eens niet lees en totaal niks toevoegen aan mijn leven. Echter was een van die nieuwsbrieven niet zo blij met mijn uitschrijving en ontving ik de volgende reactie:

"Dit is een bevestingsemail dat u bent uitgeschreven van onze lijst. We vinden het onbegrijpelijk en onacceptabel dat u beslist heeft om u uit te schrijven. Veel geluk met het sociale isolement waarin U zichzelf nu hebt geplaatst. Wanneer u zich weer wilt inschrijven, kunt u dat altijd doen op www.alreadydeadbutnotburiedyet.com . Heeft u nog vragen over actieve euthanasie of andere constructieve aangelegenheden, neemt u dan aub geen contact op met de webmaster P.I.E.P. promo@ernestos.nl"

Juist, dat weet ik dan ook weer... :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten