8 januari 2010

Wij zijn Heerlen; part deux

De kaart heeft natuurlijk ook een achterkant. Daarop staat een mijn interview. Ik had het zelf niet beter kunnen zeggen.

'De eerste editie, toen was ik 16, ging ik nog als bezoeker. “Te gek, er was iets te doen in Heerlen.” Nu 12 jaar later, werk ik inmiddels alweer een paar jaar als vrijwilliger. Achter de bar. Als je één keer meehelpt, dan blijf je het doen. Zó leuk, om op die manier bij te kunnen dragen aan het festival en met alle anderen een mooi festival neer te zetten. Door de jaren heen heb ik het festival zien groeien. Wat hetzelfde is gebleven, en dat is ook de kracht van Booch?, is de sfeer. Jong, iets ouder en vaak zelfs nóg iets ouder genieten samen van alle acts. Dat is mooi!’

En op speciaal verzoek: Een foto van Olivia met Olivia. :)

8 opmerkingen:

  1. nu ben ik niet zo goed in wiskunde, maar als je 12 jaar geleden als 16 jarige Olivia daar ben geweest...

    wordt je dan 21 dit weekend?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Volgens mijn wiskunde zou dat betekenen dat je op je 9e voor het eerst naar Booch ging!
    BTW super mooie foto!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dus dit weekeinde wordt je 18.
    Kan je nog 9 jaar met ROOD mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als je meerdere keren 21 kan worden, kan je ook meerdere keren 16 zijn. Dat is wiskunde voor gevorderden. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. en daar heb je eerst een paar Guinness voor nodig, toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Er zijn vergevorderden die deze wiskundige methode weten toe te passen tot ze ver in de 30 lopen. Maar ooit is het echt afgelopen.... dan ben je ineens 30, zoals ik ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Coole foto!!!

    Toch maar eens gaan kijken of ik in het gemeentehuis zo'n banner kan "lenen"? ;-)

    Misschien kunnen we een lobby starten om je in heel Heerlen als poster in bushokjes te krijgen rond Booch? :-)

    BeantwoordenVerwijderen