9 februari 2010

wat een weekend

Afgelopen weekend was zo gelaagd (en vermoeiend) dat ik twee dagen nodig heb gehad om de foto's uit mijn camera te halen. Zaterdag afgestudeerd voor mijn raadsledencursus, dus reden voor een feestje! En Rob kwam speciaal uit Heteren om samen met Tim van mijn stoofpot te genieten.

Uiteraard was er snel vrij weinig meer over van de stoofpot (en de wijn) en werd de avond in de pub met de nodige Guinness voortgezet.
Zondag was het tijd om samen met mijn houten hoofd Dominique te gaan verhuizen. Helaas zal ik geen prijs krijgen voor beste verhuizer ooit. En ook geen prijs voor hondensitter. Damn, wat is Julia een hyper beestje.


En mijn haar is wel rood. ;)

4 opmerkingen:

  1. Pfff wat een avond, wel super gezellig, en wat sta ik weer gaar op die foto :). Die pint Guinness leidt gelukkig voldoende af :D...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja en wat "zie ik er weer mannelijk uit"

    BeantwoordenVerwijderen