21 februari 2010

Heerlen toen en Heerlen nu

Dit weekend verschenen vreemde posters op de verkiezingsborden. Geen posters van Heerlense politieke partijen, maar van een of andere website: www.heerlenkiest.nl. Hoezeer ik ook baal dat we de borden weer opnieuw moeten beplakken, was ik wel aangenaam verrast door de inhoud van deze website. Vooral dit filmpje wil ik graag met jullie delen.

Groot gelijk natuurlijk. Het gaat nu een stuk beter met Heerlen dan jaren geleden. Heerlen is veiliger en mooier geworden en een echt aangename plek om te wonen. (alhoewel ik hier altijd met plezier heb gewoond)
Na een kort onderzoekje is het me niet gelukt te achterhalen wie achter deze site zit. Ik zou graag eens een biertje met deze makers willen drinken, ook de andere blogitems zijn echt hilarisch! Zeker een bezoekje waard! :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten