2 februari 2010

De tijd van gaan komt altijd te vroeg

Afgelopen vrijdag was het feest. Een afscheidsfeest. Mijn lieve collegaatje Marie-José nam afscheid om zich bij haar geliefde Barend te voegen in het mooie Molenaarsgraaf (wie uit z'n hoofd weet waar dat ligt krijg een biertje, haha). Hieronder een kort fotoverslag.


Kadootjes! (de een wat meer kinky dan de ander. :p)


Natuurlijk was er ook lekker eten.

De dames van Bremen. Grrrrrl Power!

Uiteraard ga ik Marie-José vreselijk missen, maar ik ben ontzettend blij voor haar en ik wens haar alle liefde en geluk samen met haar Barend. Chapeau Marie-José en tot snel!

3 opmerkingen:

  1. Molenaarsgraaf?
    Nou Olivia, kom maar op met dat biertje, ik weet het.
    Het ligt in de driehoek Gorinchem, Hendrik ido Ambacht en Vianen. Zo'n 10 kilometer boven Hardinxveld- Giessendam.
    Dit alles ligt in Zuid-Holland.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jan, dat weet je nooit uit je hoofd. Ik zei nog: NIET googlen! Maar dat biertje drinken we wel een keer. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Olivia
    Dat biertje drinken we zeker nog meerdere keren.
    Te beginnen op 3 maart in het Glaspaleis.
    Natuurlijk op de overwinning, met 15 zetels.
    Dan trekken we daar een lange neus, om vervolgens door te schuiven naar het echte feest, en dat is in het SP-huis.

    BeantwoordenVerwijderen