29 december 2009

kerst 2009

Het verslag liet even op zich wachten, maar Kerst 2009 kan met zekerheid geslaagd genoemd worden.
Kerstavond werd heerlijk gegourmet bij Irma. De fles wodka bleef dicht, maar de wijn vloeide rijkelijk. Helaas zijn de foto's mislukt. Beter de foto's mislukt dan de avond zullen we maar zeggen. ;)

Eerste kerstdag werd wederom gegourmet, maar deze keer bij mijn tante Wilma. Ook hier gingen de nodige flessen wijn eraan. (begin je al een patroon te zien? haha) En werd ik ingemaakt met Rummikub. Om de onverklaarbare reden gaat tellen een stuk lastiger als je drank op hebt...
Tweede Kerstdag was toch wel het hoogtepunt van de feestdagen. Na pletsjkeskoek (weet iemand hoe je dat eigenlijk schrijft?) bij Mama Mous en heerlijk voor mezelf gekookt te hebben vertrok ik met Nick en Tim richting NOR voor de "Last Christmas Competition". Dat bleek een hilarische avond te worden met goede en minder goede vertolkingen van "Last Christmas" en "All I want for Christmas" maar verbazingwekkend genoeg waren alle vertolkingen beter dan de wanstaltige originelen.
De hoofdprijs ging uiteindelijk naar 21 Eyes of Ruby, maar het optreden waar ik het meest van genoten heb was toch de show van Circle of Silence. Deze keer niet met zanger Wilbert, die een paar weken geleden afscheid nam (zie ook: http://olievepief.blogspot.com/2009/12/metal-is-goed-voor-alles.html) maar met zangeres Mandy. Ondanks dat de bacillen nog niet uit haar lijf verdwenen waren zette zij een geweldige show neer. (ja, de rest van de band was ook wel goed, vooral de keurige outfits waren indrukwekkend haha).
Al met al een zeer geslaagde Kerst! Nu op naar 2010!

2 opmerkingen:

  1. Nu ik dat zo lees heb ik spijt dat ik zaterdag niet ben gegaan.... beetje meer wijn-oefening kan geen kwaad!

    BeantwoordenVerwijderen