19 december 2009

coquilles à la Dominique

Vrijdagavond werd ik getrakteerd op een briljante maaltijd. Dominique ging het kerstdiner op mij uitproberen en ik was meer dan bereid om te proeven.
Met open mond heb ik toegekeken hoe de "master" mijn keuken veranderde in een echte restaurantkeuken en coquilles met ivoorsaus, gecaramelliseerde witlof en verse paste te voorschijn toverde.

Na dit heerlijke maal was het tijd om te toosten op nieuwe huizen, goede beoordelingen en fantastische vriendinnen. Domi, Dee en ik hebben ons de bubbels goed laten smaken.
De meidenavond werd voortgezet in de Pub en ik Bluff waar het de boeken in zal gaan als een memorabele avond. Ongelooflijk dat we zonder kleerscheuren door de sneeuw weer thuis zijn gekomen...

4 opmerkingen:

  1. girls night out! lekker met coquilles en bubbels! Het klinkt alsof NYE ook gezellig gaat worden! ;) (al ligt er gelukkig geen sneeuw en ijs meer... :S)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je anoniem. Volgende keer svp je naam erbij zetten, anders zullen je reacties op magische wijze verdwijnen. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. anoniem is ikke... ;) Bram dus...:S
    lukte me niet toen... mischien nu weer niet... ben niet zo'n pc-hero;) hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hahaha, lang leve moderne communicatiemiddelen!

    BeantwoordenVerwijderen