10 november 2009

Tijd om te bloggen

Zo, na jaren alleen commentaar te hebben geleverd op andermans blogs en foto's, meningen geplaatst te hebben op facebook en hyves, gescholden te hebben tegen de tv en gezucht tegen de krant is het tijd om mijn eigen blog te starten.
Hierop zal (als het meezit) minimaal één keer per week iets te lezen zijn dat mij bezig houdt. Leuke foto's, interessante artikelen en fascinerende weetjes en feiten. Tenminste door mij bestempeld als interessant en fascinerend. Soms een beetje ROOD en links en soms zo ver van de politiek als mogelijk. ;) Want dat is allemaal Olievepief.
Geniet ervan. Dat ga ik ook doen.

4 opmerkingen:

  1. Het werd tijd Olief :) Maar hopelijk kun jij het wel volhouden regelmatig te posten, ik zit nu op een gemiddelde van een halve post per maand... oh en "thousandapologies" is met 1 p :P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Uiteraard schrijf je thousand apologies met één P. :) Dat staat er toch ook??

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En die halve blog per maand is naar boven afgerond zeker?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Foeteleer! En Jah, vooral omdat ik in Amerika op een halve blog per dag zat, kan ik het nu wat rustiger aan doen!

    BeantwoordenVerwijderen