14 april 2010

Dat verklaar en beloof ik

Juist. En nu aan de slag!



9 opmerkingen:

  1. Schitterende foto's, en een schitterende Olivia.
    Olivia proficiat, met je benoeming.
    Je bent nu de Edelachtbare mevrouw Mous

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat !! Way the go girl !!! Voor welke commissies neem je zitting ?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Keurige SP-er in spijkerbroek. Zet em op!
    Proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is nu nog. Over een tijdje wordt dat zo'n kek mantelpakje, met van die klikkende hakjes, haren in een knotje en een streng jaren-50 brilletje...

    HELL YEAH !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank!
    Mijn commissies zijn SI (sociale infrastructuur) en LO (leefomgeving).

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proficiat lieve schat,
    Kan eindelijk de rest van Heerlen ook eens zien wat je echt waard bent.
    Ik ben trots op je.
    Mama

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Anders ik wel, gefeliciflapstaart en vrouwtje: sta je mannetje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hey proficiat jammer dat ik er niet bij was
    was al om 2.30 op dus helemaal gaar
    groetjes wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Woehoew, super hoor! Je staat erbij alsof je het dagelijks doet. ;) Ontzettend gefeliciteerd, mevrouw-het-Raadslid-ready-to-take-over-the-world. :)

    BeantwoordenVerwijderen