22 februari 2011

pimp zoekt ho


Wat vinden jullie van mijn nieuwe boodschappenwagentje?

11 opmerkingen:

  1. Wederom een bevestiging van wat voor zakkenvullers die SP'ers zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kun je dus voortaan alleen boodschappen doen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zie je wel: vroeg of laat vallen al die "linksch-mensen" door de mand ;-)

    Mooie VVD-mobiel. Ook genoeg plaats voor de golfclubs...

    (by the way: nieuw Bob Fosko SP-filmpje +1 ... vooral op 2.04 minuten).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoezo compensatiebak?
    Mama

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij staat wel erg mooi recht geparkeerd. Ik zou dat persoonlijk met mijn rijbewijs uit 2010 niet klaar krijgen. Dus ofwel ben jij een betere chauffeur, ofwel is het niet jouw auto :P

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wacht maar af.
    Volgende week,kom ik met mijn PATSERWAGEN, en dan gaan we samen naar de Sligro!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hahaha, dat recht parkeren verraad me natuurlijk. Let vooral even op het feit dat het ding te breed is voor het parkeervak...
    Helaas (nou ja helaas) ben ik niet de eigenaar van deze pooierbak. Het is de leenauto van een collega. (eens even opzoeken naar welke garage hij gaat, hahaha) Ik vond het gewoon zo'n afgrijselijk lelijk ding dat ik er wel mee op de foto MOEST.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. En mijn rijbewijs stamt uit 2009... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heeft deze bak ook een Tom-Tom?
    Is n.l. nodig om, van tankstation naar tankstation te rijden, met zijn ingebouwde draaikolk.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. waar zit het gleufje voor het boodschappen muntje ?? :P

    BeantwoordenVerwijderen