7 november 2010

Hoor wie klopt daar kinderen?

Gisteravond ben ik naar de voorpremière van Sint geweest. De nieuwe film van Dick Maas is vermakelijk, bevat een aantal schrikmomenten, maar is vooral een erg Nederlandse film.

Ga je naar de bioscoop om een goede film te zien, ga dan niet naar deze, maar ga je voor een avondje leuk vermaak met verkoolde Pieten (dus daarom zijn ze zwart), een Dick-Maas-achtervolgingsscène, of een evil Huub Stapel Sint, ga dan naar deze. Hij is fout, maar errug leuk! :)

4 opmerkingen:

  1. Hoe is het mogelijk?
    Jij naar de voorpremière?
    Was dat bedoeld voor Raadsleden, of was het een andere reden?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, dat zou wat zijn als je als raadslid kaartjes krijgt voor een horrorfilm. :p

    Nee Jan, ik heb keurig mijn kaartje zelf betaald en ben tussen de gewone burgers in de zaal gaan zitten ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nee Jan, ik heb keurig mijn kaartje zelf betaald en ben tussen de gewone burgers in de zaal gaan zitten ;)

    Dat had ik ook van, en zeker van een SP, Raadslid verwacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En ik maar elke keer van uit de tram kijken naar de Westerkerktoren of de Sint daarboven staat. Brrrrrr Groeten vanuit A'dam! Nico B.

    BeantwoordenVerwijderen