1 september 2010

Dit is pas een schattig biggetje

7 opmerkingen:

  1. Het varkentje Olivia...mmm geen commentaar :P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad een heel schattig biggetje. Meer biggetjes in cyberspace !! Is het toevallig dat ze een rood jurkje draagt ?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het biggetje heet Olivia. Natuurlijk heeft ze een ROOD jurkje aan. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou bijna net zo schattig als een andere Olivia die ik ken haha
    groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat dat biggetje Olivia heet, en een ROOD jurkje aan heeft, is puur toeval.
    Verder, zie ik, geen overeenkomst met de ECHTE Olivia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hahaha, een schattige kluns in een ROOD jurkje. Ik zie wel een overeenkomst.
    Ik ben wel erg blij dat nog niemand mij een schattig biggetje heeft genoemd. :p

    BeantwoordenVerwijderen