19 juni 2010

I wanted the best, I got the best!

Gisteravond vertrokken we richting het Gelredome in Arnhem voor het concert van het jaar, herstel, het concert van het decennium. KISS live tijdens de Sonic Boom Europe Tour.

De band bestaat ondertussen 37 jaar en de bandleden zijn gemiddeld 60, maar de show is zonder meer de meest geniale die je ooit zal zien. Vliegende, vuurspuwende, bloed spuwende rockers, gitaren waar vuurwerk uitkomt, drumstellen die opstijgen, een fantastische vuurwerkshow en alle KISSklassiekers.

Check hieronder de opname van "I was made for lovin' you". Niet het meest rockende nummer, maar geweldig om te zien dat Paul Stanley over het publiek vliegt! De filmpjes die ik met mij redelijk crappy camera gemaakt heb krijg ik om de een of andere reden even niet ge-upload, maar die volgen nog.



Ik heb ervan genoten. We hadden geweldige plaatsen en een superuitzicht. KISS is niet alleen de beste band in hun soort, maar de shows zijn nog steeds ongeƫvenaard.
I wanted the best, I got the best. The hottest band in the World... KISS!!!
En nu ben ik gelukkig!


1 opmerking:

  1. Woohoo! Olief helemaal happy natuurlijk. :D Lachen hoor. Hoop dat je je eigen opnames er ook nog op kunt zetten. Super dat je zo genoten hebt! Doo doo doo do doo doo doo doo doo... :)

    BeantwoordenVerwijderen